استراتژی محتوا چیست؟

تعاریف زیادی برای استراتژی محتوا مطرح شده است اما در واقع تعریف دقیقی از آن وجود ندارد. من تعریف کریستنا هالورسون از مطرح‌ترین افرد در زمینه‌ی محتوا که مورد تایید بزرگان محتوا نیز هست را از کتابش «استراتژی محتوا برای وب» اینجا می‌آورم‌.

کریستنا هالورسون در تعریف استراتژی محتوا موارد زیر را بیان می‌کند:

استراتژی محتوا، شیوه‌ی استفاده از محتوا برای دستیابی به اهداف کسب و کار و تأمین نیازهای مشتری را مشخص می‌کند.

استراتژی محتوا می‌تواند راهنمای تصمیم‌گیری درباره‌ی محتوا در تمام طول عمر آن، از ایده و کشف اولیه، تا حذف و پاک‌کردن نهایی آن باشد.

استراتژی محتوا معیارهای سنجش موفقیت محتوا را تعیین می‌کند.

به طور خلاصه: استراتژی محتوا یعنی برنامه ریزی برای تولید، تحویل (رساندن به دست مخاطب) و

مدیریت محتوای مفید و کاربردی (پس از نشر)

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط