نگاه استراتژیک به محتوا

دو نگرش غالب برای استفاده از ابزارهای دیجیتال در کسب و کارها وجود دارد:

نگاه پروژه‌ای برای مدت مشخص

وقتی به فعالیت‌های محتوایی به عنوان یک پروژه نگاه می‌کنیم، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا برای دستیابی به اهداف عرضه‌ی اولیه محصول (Launch) مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید هم در مقطعی از زمان، برای افزایش فروش، از این ابزارها استفاده شود.

نگاه استراتژیک به محتوا به عنوان ابزاری دائمی در کنار کسب و کار

در این حالت، هم‌زمان با شروع کسب‌وکار، تولید محتوای هدفمند در جهت اهداف آن شروع می‌شود و تا زمانی که محصول یا خدمت در حال عرضه است، فرایند تولید محتوا هم به عنوان یک فرایند پشتیبان در کنار کسب و کار ادامه می‌یابد و طبق اصول استراتژی به رشد و رونق آن کمک می‌کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط